lauantai 5. tammikuuta 2013

in 2013 I hope u laugh a little louder, be a little braver, dream a little bigger and make the word little brighter

Mun uusvuos meni mahtavammin ku ikinä! Vuosi vuodelta mulla on paljo hauskempaa ku ennen. Sain uudenvuoden pusun ja halasin/poskipusuttelin/pusuttelin jokasta mun ihanaa kaveria joka oli päässy marian paardeihin (: kiitos maria! Yleensä uudetvuodet on menny kierrellen ulkona kaveriporukan kanssa mut tänä vuonna saatiin tanssia sisällä ja ulkona vietettiin vaan se 3minuuttia ku laskettiin kymmenestä alaspäin ja onniteltiin toisiamme <3 paras lopetus ja alku vuodelle evör!
Ennen uuttavuotta päivät meni teboililla, abceellä ja mäkkärissä (niiku mainitsin edellisessä postauksessa) \../  tylsää ja sillee mut ei ollu muuta sisäpaikkaa joten oltiin sit noloja. Kellon lyötyä 12 ja vuoden vaihduttua 2013:sta oonki pelaillu bilistä loimulla ja hiplaillu kännykkää koulussa.  Panostuksen ois pitäny jo alkaa mut se ei kuulunu mun uudenvuoden lupauksii joten katellaas nyt jaksanko.. En muute luvannu mitää, mut ehkä näin jälkeenpäin voisin keksiikki jotai luvattavaa (:
hyvää 2013 vuotta!

29 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ MUN NAAMA VIKAS KUVAS XDD oot ihnu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun naamas on söpö <3<3 (:

      Poista
  2. Ootko koskaan miettiny, että tää blogi ja nää kuvat ja nää tekstit näkyy sun vanhemmille, opettajille, sukulaisille, työkavereille sekä tuleville mahdollisille työnantajille. Mitä kirjotat/laitat internettiin, et saa koskaan pois. Mieti minkälaisen kuvan annat tällä sun blogilla ja noilla rööki ja sun muilla vesipiippukuvilla. Puhumattakaan niistä videoista youtubessa, missä tytöt vastaa poikien kysymyksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ja siks en kirjota mun ihan oikealla nimellä. Misku on mun kutsumanimi ja jos työnantaja kirjottaa nettiin mun oikean nimen niin tää blogi ei pompahda esiin. Kysymysvideoilla oli tarkotus vaan kertoo meijän mielipide asiasta kun lukijat sitä pyysi, me ei sanottu olevamme asiantuntioita ja että meijän mielipide on ainut ja oikea.

      Poista
    2. Kolmanneks vielä uskon että kyllästyn blogin pitämiseen jossain vaiheessa ja poistan blogin ja vaikka röökikuvat jäisi nettiin niin ei mua hirveesti haittaa että musta on kuva tupakka kädessä ku on netissä muista nuorista paljo pahempiaki kuvia olemassa.

      Poista
    3. Vitun sama mut kyl mä sun nimes tiiän sä oot ehkä anna meller

      Poista
    4. No ooks sä mun tuleva työnantaja? xd

      Poista
    5. Et!!!! En nyt iha tarkottan tot mut iha sama!!!!!!!!!!

      Poista
    6. Mistä sä tiiät, joku sun blogin lukijoista voi olla sun tuleva työnantaja ihan hyvin. Lisäks sun naama on kuitenkin aina ja ikuisesti noissa kaikissa kuvissa mitä sulla on. Ei oo kovin hyvää mainosta itelles, mutta kukin saa tehdä miten haluaa.

      Poista
    7. Tiedän sen siitä että mun blogi on suomenkieline ja todennäkösesti muutan lukion jälkee amerikkaa opiskelemaan niiku faija ja jään sinne duunii, siellä kukaa ei taida tietää mun lempinimestä. Ja jos en mee nii kuka työnantaja miettii "omg mun työntekijä poltti röökiä ku se oli 15v" :D:D tajuisin valitukses jos täällä ois musta puolalaston kuvia tai kuvia joissa piikitän itteeni huumeita. Pyydän sua huomioimaan et aika monella nykynuorella on nykyään netissä kuvia itestään ku ne on puoliks alasti poseeraamassa peilin edessä joten ku vertaa sitä kuvaa jossa mulla on vaatteet päällä ja rööki kädessä nii arvaa että kumpi niistä kiinnostaa työnantajaa enemmän? Hyvä että kerroit mielipitees ja tässä on mun mielipide asiasta :)

      Poista
    8. Ihan myös omalla naamallas olit siinä "tytöt vastaa poikien kysymyksiin" missä muunmuassa auliisti jaoit kokemuksias suihinotosta ja intiimialuiden karvoituksesta. Siinä sulle upea esimerkki siitä, miten mikään ei ikinä häviä netistä.

      Mulle ihan sama mitä sinä teet, kuhan tulin tänne kauhistelemaan sekä nauramaan tälle sun blogille inspiroiduttuani ensin siitä videosta. Ja samaa settiähän se oli tämäkin täynnä! You go girl

      Poista
    9. Anteeks nyt vaan mutta kerroin mielipiteeni enkä kokemuksiani :) mistäs sä nimittäin tiedät että oonko ottanu keltää suihi? :D
      Muttano tee sit sillee :D ihankivahan se on et mun blogi kiinnostaa noin paljo et jaksat lueskella sitä :)

      Poista
  3. Mitä kautta lataat sun kuvas tänne siis niiku Millä ohjelmalla tai sillä tajusiks??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lataan picasasta google+ ja sit tänne :)

      Poista
  4. Onks hilmal blogii jos on nii voiks linkata sen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On sil joku johon se kirjotti vuos sitte tyylii kaks kertaa :D en muista enää osotetta

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mitä siit miks sä nauraat?? O_0

      Poista
  6. piirrät tosi kivasti sun kulmat!:)

    VastaaPoista
  7. tuleepa tosi laiskasti noita postauksia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonko sanonu missää vaiheessa et oon ahkera? VITTU

      Poista
  8. kiva blogi ! :) liityin lukijaks ! ootko minkä ikäne ? (:

    VastaaPoista
  9. ääääääääk värjää se punaset takas olit nii hemmetin kaunis niis <3 tai siis nytki mutku ne oli ihanat ! :D

    VastaaPoista

Mieti mitä kirjotat! (: