maanantai 21. tammikuuta 2013

~odotin kauan että heräisit. pidän kiinni tästä kaikesta, ettei kyyneleet katoa.

~mun sydän on tehty vanhasta aaltopahvista, 
se meinaa aina aina kaatua kun sä kosketat, 
mä yritän rakastaa kuin olisin jumala, 
mutta olen niin heikko ja välillä vinossa.
anteeks et en oo kirjotellut! 
Viimeviime viikonloppu meni nimittäin Himoksella Nellin kanssa lasketellen ja pulkkaillen mustassa rinteessä (: muut päivät on nyt menny Blackpoolissa pelaten bilistä ja sit loimulla jatkaen samaa rataa. Oon tutustunu Antoniin, Kimiin, Sakkeen ja moneen muuhun, sekä Henkkaan paljo paremmin! Melkein kolme vuotta samalla luokalla enkä oo tienny siitä teoriassa mitään :D no hyvähän sitä on joskus tutustua! 
Kahvitteluun on uponnu varmaan parikymppiä ja muilta jopa vähän enemmän. Siis sillonku ne on maksanu mun kahvit/teet. Oon aikamoine pummi :D Henkka kyllä sano ihan kauniisti että rumat naiset joutuu tehä kaiken eteen töitä (okei toi ei ollu kaunista) ja kauniit saa kaiken ilmaseks, joten luulen et oon nykyään sellanen meedium (antonin sanojen mukaan) nytte ku Henkkaki on alkanu tarjoomaan :D tai ehkä pojat on muuttunu kohteliaammiks :)
Kyllähän mun ois siis ehkä pitäny ehtiä kirjottaa mut oon nyt ysiluokan kunniaks yrittäny panostaa ja nukkua kunnolla. Lauantaina Dabi tuli Egyptistä ja toi mulle mansikanmakusta ladytupakkaa, kiitos! Ja sillon taisin olla treffeillä jotka päätty siihen et eräs nuori herra ilmesty paikalle humalassa ku oltiin just kahvilla :D Satuin myös viettämään lauantai-sunnuntai yöni Nooralla :) syötii niiku anorektikot yms. Siinä tää pariviikkoa tiivistettynä!

10 kommenttia:

  1. vähä siistit noi tupakat?!?!?!?!

    VastaaPoista
  2. et oo meedium oot kunno täykkäri! :oo

    VastaaPoista
  3. misku ihana kuva susta toi mis sul on punanen/pinkki paita!!!!! uuh kaunis nainen <3

    VastaaPoista
  4. Haluisiks tehä my dayn vai päivä kuvina postauksen koska ois tosi kiva jos tekisit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katellaa katellaa :) toi oli nimittäi hyvä idea!

      Poista
  5. sun pojat vastaa tyttöjen kysymyksiin oli huippu, millo uus?

    VastaaPoista

Mieti mitä kirjotat! (: